دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE

شرح وظایف اموراداری

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۴/۳۱ | 

نام مسئول امور اداری: جناب آقای محمد حسین حسینی

• مدیریت و نظارت بر حسن انجام امور مربوط به کارشناسان کارگزینی شامل : مکاتبات اداری ، صدور احکام ، امور مربوط به ارتقاء طبقه و رتبه پرسنل ،گواهی کارکلیه پرسنل و ....
• مدیریت و نظارت بر حسن انجام امور مربوط به تایمکس ، حضور و غیاب ، مرخصی ، ماموریت پرسنل ستادی و محیطی
• مدیریت و نظارت بر حسن انجام امور مربوط به ارزشیابی سالیانه تمامی پرسنل شبکه بهداشت و درمان
• مدیریت و نظارت بر حسن انجام امور مربوط به امور رفاهی پرسنل
• مدیریت و نظارت بر حسن انجام امور مربوط به امور قراردادهای شبکه
• مدیریت و نظارت بر حسن انجام امور خدمات و سرویس ها و آژانس شبکه بهداشت و درمان

وظایف کارگزین :


• انجام کلیه مکاتبات اداری
• صدور احکام حقوقی به صورت سالیانه
• انجام امور مربوط به ارتقاء طبقه و رتبه پرسنل و صدور احکام مربوطه
• انجام امور مربوط به تبدیل وضعیت پرسنل از پیمانی به رسمی آزمایشی و آزمایشی به رسمی قطعی
• تهیه و تنظیم گواهی کارکلیه پرسنل به صورت ماهیانه جهت تحویل به امور مالی
• تشکیل پرونده های پرسنلی و انجام کلیه امور مربوط به پرسنل رسمی ، پیمانی، مشمول قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان، قراداد حرفه ای و غیر حرفه ای و قرارداد پزشک خانواده
• تشکیل پرونده‌های پرسنلی در بدو ورود و آموزشهای لازم به پرسنل جدیدالورود
• بایگانی کلیه مکاتبات مربوط به پرسنل در پرونده های پرسنلی

 



کد امنیتی را در کادر بنویسید    
دفعات مشاهده: 157 بار   |   دفعات چاپ: 3 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر