ارتباط با مدیریت
  • 1402/09/27 - 14:23
  • - تعداد بازدید: 38
  • - تعداد بازدید کنندگان: 36
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری جلسه مجمع سلامت شهرستان بهارستان

مجمع سلامت شهرستان بهارستان در تاریخ 27 آذر ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

320732.mp3 برگزاری جلسه مجمع سلامت شهرستان بهارستان

مجمع سلامت شهرستان بهارستان در تاریخ 27 آذر ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور فرماندار ، بخشدار، معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان و سایر مسئولین و روسای ادارات شهرستان برگزار گردید. در ابتدای جلسه آقای نوحی فرماندار شهرستان بهارستان ضمن خیرمقدم درخصوص مصوبات کارگروه سلامت، خانواده و امنیت غذایی قبل پیگیری های لازم را انجام نموده و در ادامه مجمع سلامت را بستر مناسبی برای جذب مشارکت ادارات و اقشار مختلف مردم به منظور رفع مشکلات بهداشتی شهرستان دانسته و خواستار حمایت همه جانبه در این زمینه شدند.

در ادامه دکتر مشتاقی بر لزوم برگزاری مجمع و پیگیری و برپایی کارگروهها تا حصول نتیجه به صورت مستمر تاکید نمودند و اظهار داشتند :در راه رسیدن به جامعه ای سالم نیازمند مشارکت همگانی برای تامین، حفظ و ارتقاء سلامت جامعه هستیم و دستور کار مجمع را با سه موضوع تبین و پیگیری اجرای برنامه جوانی جمعیت در شهرستان، بهبود کیفیت نان های سنتی و جلوگیری از استفاده افزودنی های غیرمجاز در پخت نان،دفع غیر بهداشتی فاضلاب شهری و هدایت آن به زمینهای کشاورزی قرآئت نمودند . همچنین در خصوص برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع و کمپین غربالگری فشار خون بالا و دیابت توضیحاتی ارائه دادند.

در ادامه محمدلو کارشناس مسئول واحد بهداشت خانواده شبکه بهداشت در خصوص اجرای برنامه جوانی جمعیت انتظارات از ارگانهای زیربط مباحثی را مطرح نموده و خواستار گزارش ادارات در این زمینه شدند.

سپس احمدی کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط دو معضل استفاده افزودنی های غیرمجاز در پخت نان و دفع غیر بهداشتی فاضلاب شهری و هدایت آن به زمینهای کشاورزی گزارشی را ارائه و راهکارهای پیشنهادی خود را در خصوص مداخله ادارات مربوطه ارائه نمودند.

 

در پایان بیانیه مجمع توسط معاون بهداشتی شبکه دکتر مشتاقی قرائت و به امضای کلیه مسئولین ادارات رسید.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار داخلی شبکه,اطلاعیه ها,[اخبار روز]
  • کد خبر : 320732
:
کلیدواژه ها
روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان بهارستان
خبرنگار

روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان بهارستان

Template settings