ارتباط با مدیریت
  • 1401/07/02 - 14:11
  • - تعداد بازدید: 120
  • - تعداد بازدید کنندگان: 120
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

هفته دفاع مقدس یادآور حماسه ملت قهرمان ایران است

پیام مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بهارستان به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

5607.mp3 هفته دفاع مقدس یادآور حماسه ملت قهرمان ایران است

    به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بهارستان

پیام مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بهارستان به مناسبت هفته دفاع مقدس،             


هشت سال دفاع مقدس سند افتخار جمهوری اسلامی برای مبارزه و ایستادگی دلیرمردان و دلیر زنان این سرزمین در برابر دژخیمان است، مردمی که با دست خالی جانانه در مقابل پیش‌روی دشمن ایستادند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک این میهن جدا شود و دشمن در اوج درماندگی و عجز شکست را پذیرفت.
در طول دوران دفاع مقدس به دلیل ایستادگی و مردانگی جانبازان، شهدا و رزمندگان در مقابل دشمن پیروز شدیم و یک مقطع خوب و درخشان در تاریخ کشور ثبت شد و این پیروزی لکه ننگی برای دشمنان جمهوری اسلامی محسوب می‌شود و همگان امروز به عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان معترف هستند.
دشمن به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی بوده و با استفاده از فناوری روز و امکانات فراوان رسانه‌ای به دنبال ضعیف نشان دادن نظام و ضربه زدن به نظام است، قطعا برای مقابله با دسیسه‌های دشمن به یک جهاد نیاز داریم.
اینجانب ضمن پاسداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام غرور آفرین به خانواده های شهدا، ایثارگران، آزادگان رزمندگان و شهروندان  که هر کدام به نوعی قهرمانانه در مقابل جبهه متحد استکبار در دفاع از تمامیت ارضی کشور ایستادند، این هفته را گرامی می‌دارم و برای همگان توفیق در سایه مقام معظم رهبری را خواستارم.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار داخلی شبکه
  • کد خبر : 5607
:
کلیدواژه ها
روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان بهارستان
خبرنگار

روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان بهارستان

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings