ارتباط با مدیریت
  • 1402/08/20 - 08:06
  • - تعداد بازدید: 31
  • - تعداد بازدید کنندگان: 27
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

پیام معاون بهداشتی شبکه بهداشت ودرمان دکتر مشتاقی به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی سلامت بانوان

دکتر مشتاقی معاون بهداشتی شبکه در پیام خود به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان عنوان کرد: شعار"بانوی سالم، خانواده سالم، جامعه سالم" با رویکرد حمایت از نقش مادری زنان، فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی و حساس‌سازی گروه‌های مختلف جامعه در خصوص اولویت‌های سلامت زنان است.

38645.mp3 پیام معاون بهداشتی شبکه بهداشت ودرمان دکتر مشتاقی به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی سلامت بانوان

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بهارستان ، متن پیام دکتر مشتاقی معاون بهداشتی شبکه به شرح ذیل است:    
حدود نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند. زنان اولین مراقبین بهداشت در سطح خانواده بوده و با مدیریت امور مرتبط با سلامت مانند ترویج شیوه زندگی سالم، وضعیت سلامت جامعه را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهند بنابراین رکن اساسی خانواده و جامعه محسوب می‌شوند. همچنین با توجه به نقش موثر بانوان در مقوله فرزندآوری و فرزند پروری، ارتقاء آگاهی زنان در زمینه موضوعات مرتبط با سلامت، در تربیت نسل آینده نیز بسیار تاثیر گذار است. ارتقاء سلامت همگانی، نیازمند توانمندسازی زنان برای مراقبت از سلامت خود، خانواده و جامعه است.
هفته ملی سلامت بانوان ایران امسال از 20 تا 26 آبان با شعار"بانوی سالم، خانواده سالم، جامعه سالم" با رویکرد حمایت از نقش مادری زنان، برگزار می‌شود. این هفته فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی و حساس‌سازی گروه‌های مختلف جامعه در خصوص اولویت‌های سلامت زنان است.
اینجانب ضمن قدردانی از تلاش‌های تمامی بانوان شاغل دانشگاه، این مناسبت ملی مهم را تبریک گفته و امیدوارم همانند همیشه در تامین و ارتقای سطح سلامت همه اقشار جامعه خصوصا بانوان گرامی کشور موفق باشید


دکتر منیژه مشتاقی
معاون بهداشتی شبکه و

رئیس مرکز بهداشت بهارستان

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار داخلی شبکه
  • کد خبر : 38645
:
کلیدواژه ها
روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان بهارستان
خبرنگار

روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان بهارستان

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings