ارتباط با مدیریت
  • 1402/08/03 - 11:02
  • - تعداد بازدید: 38
  • - تعداد بازدید کنندگان: 37
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

پیام مدیر شبکه بهداشت و درمان به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بهارستان ؛ دکتر مسعود بابا مدیر شبکه بهداشت ودرمان به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل (3 لغایت 10آبان ماه 1402) پیامی را صادر نمود.

22028.mp3 پیام مدیر شبکه بهداشت و درمان به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل

متن پیام وی بدین شرح است:
                                                                     بسمه تعالی

پدافند غیرعامل به عنوان راهبرد مهم و اساسی مصون سازی و بازدارندگی کشور در مقابل انواع تهدیدات دشمنان و رویکردی مؤثر در حفظ و حراست از دستاوردهای مادی و معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت رشد و توسعه متوازن، پایدار و یکی از برنامه های امنیت ملّی و داخلی کشور، از اهمیت و جایگاه مهمی برخوردار است.

رویکرد شبکه بهداشت ودرمان در پدافند غیرعامل به گونه ای بوده که جزء ارگان های پیشرو در این زمینه می باشد و اقدامات مناسب و مؤثری را در زمینه های مختلف پدافند غیرعامل انجام داده و یا در دست اقدام دارند.
گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، فرصت ارزشمندی برای فرهنگ سازی و ترویج گفتمان این رویکرد برای مسئولان، کارکنان و تمامی اقشار مختلف جامعه با برگزاری دوره های آموزشی، رزمایش و برنامه های مختلف فرهنگی و مدنظر قراردادن رعایت الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل است.
اینجانب ضمن گرامیداشت فرارسیدن این هفته و قدردانی از تلاش های دست اندرکاران این حوزه، امیدوارم با مساعدت و همکاری شایسته مسئولان و مدیران، این امر مهم بیش از گذشته در جهت حفظ، حراست و مصون سازی جامعه بسط و گسترش داده شده و اجرایی گردد.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار داخلی شبکه
  • کد خبر : 22028
:
کلیدواژه ها
روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان بهارستان
خبرنگار

روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان بهارستان

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings