معرفی پرسنل اداری
رئیس امور اداری شبکه بهداشت و درمان بهارستان
خانم مهندس سیما ساجدی
جهت برقراری ارتباط با رئیس اموراداری با شماره تلفن : 56744924-021 داخلی 114 تماس حاصل نمایید.
شرح وظایف مسئول امور اداری:
• مدیریت و نظارت بر حسن انجام امور مربوط به کارشناسان کارگزینی شامل : مکاتبات اداری ، صدور احکام ، امور مربوط به ارتقاء طبقه و رتبه پرسنل ،گواهی کارکلیه پرسنل و ....
• مدیریت و نظارت بر حسن انجام امور مربوط به تایمکس ، حضور و غیاب ، مرخصی ، ماموریت پرسنل ستادی و محیطی
• مدیریت و نظارت بر حسن انجام امور مربوط به ارزشیابی سالیانه تمامی پرسنل شبکه بهداشت و درمان
• مدیریت و نظارت بر حسن انجام امور مربوط به امور رفاهی پرسنل
• مدیریت و نظارت بر حسن انجام امور مربوط به امور قراردادهای شبکه
• مدیریت و نظارت بر حسن انجام امور خدمات و سرویس ها و آژانس شبکه بهداشت و درمان
معرفی پرسنل:
کارشناس کارگزینی و مسئول امور رفاهی: آسیه جلالی
کارشناس کارگزینی : مریم دشتبانی
کارشناس کارگزینی : صغری فرجی
کارشناس امور اداری و آموزش : مرضیه رحمانی
مسئول تایمکس : مهری خسروی
مسئول امور قراردادها : محمدرضا صفری
جهت برقراری ارتباط با واحد اداری با شماره تلفن : 56743453- 021 داخلی 115 و 116 و خط مستقیم56321018-021 تماس حاصل نمایید.
شرح وظایف کارگزین :
• انجام کلیه مکاتبات اداری
• صدور احکام حقوقی به صورت سالیانه
• انجام امور مربوط به ارتقاء طبقه و رتبه پرسنل و صدور احکام مربوطه
• انجام امور مربوط به تبدیل وضعیت پرسنل از پیمانی به رسمی آزمایشی و آزمایشی به رسمی قطعی
• تهیه و تنظیم گواهی کارکلیه پرسنل به صورت ماهیانه جهت تحویل به امور مالی
• تشکیل پرونده های پرسنلی و انجام کلیه امور مربوط به پرسنل رسمی ، پیمانی، مشمول قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان، قراداد حرفه ای و غیر حرفه ای و قرارداد پزشک خانواده
• تشکیل پروندههای پرسنلی در بدو ورود و آموزشهای لازم به پرسنل جدیدالورود
• بایگانی کلیه مکاتبات مربوط به پرسنل در پرونده های پرسنلی
مسئول دبیر خانه شبکه بهداشت و درمان بهارستان :
سیده مینا میربابائی
شماره تماس با واحد دبیر خانه : 021-56741785 داخلی 140
پست الکترونیک : dabirkhaneh.bhniums.ac.ir
شرح وظایف واحد دبیر خانه :
۱- پرینت کلیه نامه ها و ارجاع به واحد مقصد
۲- پاسخگویی به ارباب رجوع کلیه واحدها و علی الخصوص واحد های صنفی و کلیه اصناف تحت پوشش بهداشت محیط و کارخانجات تحت پوشش بهداشت حرفه ای
۳- ارسال نامه های پستی ادارات خارجی و داخلی شهرستان بهارستان
۴- دریافت کلیه نامه های دادگاهی و ثبت به موقع آنها در اتوماسیون اداری
۵- راهنمایی ارباب رجوع واحد بهداشت محیط جهت واریز وجوه به خزانه داری کل و واریز وجه جهت ثبت نام در آموزشگاه اصناف
۶- جوابگویی به همکاران و ارباب رجوع جهت پیگیری نامه ها و درمواقع ضروری تماس با نامبردگان جهت دریافت نامه های اصناف و اتحادیه ها
:مسئول خدمات و امور ایاب و ذهاب آقای بهزاد یزدانی
مسئول تدارکات : جعفر زرین
کارپرداز : غلامرضا علی موجود
میز خدمت : طاهره مجرد
شرح وظایف :
تامین نیروی انسانی مورد نیاز امور خدماتی ستاد معاونت
برآورد، پیگیری و تامین لوازم و اقلام مصرفی مورد نیاز امور خدمــاتی ستاد معاونت
تقسیم وظایف و تعیین برنامه کاری پرسنل خدماتی
نظارت بر حسن انجام امور خدماتی و سنجش عملکرد پرسنل مربوطه
تلاش در جهت برقراری امنیت و ایمنی محیط کار
مسئول انبار ملزمات شبکه بهداشت و درمان بهارستان :
ربابه زیوری
شرح وظایف:
کسب دستور و برنامه کار از مدیر مربوطه
گردآوری منظم اطلاعات مربوط به موجودی کالاهای انبار و تنظیم درخواست خرید به منظور تکمیل موجودی با نظارت مسئول مربوطه
حفظ و نگهداری از موجودی انبار و مراقبت در نقل و انتقال آنها
دقت در مرغوبیت کالا و انطباق کمی و کیفی کالاهای تحویلی به انبار با نمونه ها و مشخصات مندرج در حواله، فاکتور، اسناد درخواست خریدها
تنظیم اسناد تحویل کالا و ارائه رسید به تحویل دهندگان
Change the font color:
main color:
second color:
انتخاب رنگ پس زمینه:
Change the spacing between words:
Change the distance between the lines:
Change mouse type:
Change the font
BlindText