کارگاه توانمندسازی مربیان کودکستان
در تاریخ 31/3/1405 با هماهنگی واحد مدارس شبکه بهداشت و درمان بهارستان با ادارات آموزش و پرورش شهرستان برای حدود 300 مربی شاغل در مهد های کودک این شهرستان جلسه آموزشی در کارگاه توانمند سازی مربیان کودکستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بهارستان
در تاریخ 31/3/1405 با هماهنگی واحد مدارس شبکه بهداشت و درمان بهارستان با ادارات آموزش و پرورش شهرستان برای حدود 300 مربی شاغل در مهد های کودک این شهرستان جلسه آموزشی در کارگاه توانمند سازی مربیان کودکستان برگزار شد. در این جلسه مطالب آموزشی در خصوص پیشگیری از آنفلوآنزا و نحوه صحیح شستشوی دستها توسط آقای آروین کارشناس مسئول واحد مبارزه با بیماریهای واگیر و مطالب پیشگیری از چاقی و اضافه وزن در کودکان و نوجوانان توسط خانم بخشی کارشناس واحد بهبود تغذیه شبکه بهداشت و درمان بهارستان برگزار شد . در این جلسه رئیس محترم اداره آموزش و پرورش ناحیه یک جناب آقای ناظری نیز حضور داشتند



کامنت